شک می کنم
classmate
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 16066
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
همکلاسی@

آخرین مطالب


 
 
شک می کنم تو چشم تو گاهی به چشمای خودم گاهی به دنیای تو و گاهی به رویای خودم شک می کنم
وقتی که تو امروز و فردا می کنی وقتی که گاهی بی سبب با من مدارا می کنی شک می کنم حتی به عشق
با هر تپش با هر نفس شک می کنم به آسمون پشت در باز قفس وقتی که دلتنگ همیم
وقتی که عادت می کنیم وقتی که از هم خسته ایم وقتی رعایت می کنیم شک می کنم
حتی به این احساس های مشترک گاهی به تو گاهی خودم گاهی به این احساس شک
وقتی که پشت گریه هات لبخندتو بو می کشم وقتی که قلب گیجم و این سو و اون سو می کشم
شک می کنم حتی به عشق با هر تپش با هر نفس شک می کنم
به آسمون پشت در باز قفس وقتی که دلتنگ همیم
وقتی که عادت می کنیم وقتی که از هم خسته ایم وقتی رعایت می کنیم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: